BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Blue Mountain. Live your life.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 (verhaallijn) help me!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Florine
Lid
Lid
Florine


Aantal berichten : 22

Character sheet
Partner: ze heeft iemand nodig die haar helpt met het stoppen met lijnen, iemand die van haar houdt en haar haar zelfvertrouwen kan teruggeven
Leeftijd: 17
Extra: ze vindt zichzelf te dik, dus is aan het lijnen.

(verhaallijn) help me! Empty
BerichtOnderwerp: (verhaallijn) help me!   (verhaallijn) help me! Icon_minitimedi okt 05, 2010 10:28 pm

Waar gaat het verhaal over:
Florine is een meisje van 17 dat zich erg stoer voor doet naar die eigenlijk heel verlegen en onzeker is. Ze vindt zichzelf te dik, terwijl dat natuurlijk helemaal niet het geval is en is daarom bezig net afvallen.

Wat gaat er gebeuren:
Florine slaat door in het lijnen en beland uit eindelijk in het ziekenhuis, doordat ze veel te dun is geworden. Uit eindelijk met steun van een vriend (die haar vriendje wordt) en haar vriendin, komt ze er overheen.

Wat ik nu zoek:
- vriend
Het maakt niet echt uit hoe hij heet en of het al een bestaand account is of niet. Het komt er op neer dat Florine hem ontmoet in het centrum, en dat ze al snel verliefd op hem wordt, hij in het begin niet op haar, maar als ze in het ziekenhuis ligt slaan die gevoelens om.
- vriendin
Naam enzo maakt niet uit. Florine kent haar al als het verhaal begint. Deze vriendin kent Florine's geheim al lang, en probeert haar ook de hele tijd te helpen, alleen wij Florine niet luisteren.

Nou dit was het en ik hoor dat jullie mee willen doen.


Laatst aangepast door Florine op wo okt 06, 2010 5:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

(verhaallijn) help me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: (verhaallijn) help me!   (verhaallijn) help me! Icon_minitimedi okt 05, 2010 10:34 pm

Ik meld me aan voor Florine's vriendin met Chiara, is goed? Moet ik nog een stukje typen ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Beginner
Beginner
Nick


Aantal berichten : 7

Character sheet
Partner: nee
Leeftijd: 19
Extra: kan gitaar spelen, zingen, piano spelen en op het drumstel kan hij ook aardig spelen

(verhaallijn) help me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: (verhaallijn) help me!   (verhaallijn) help me! Icon_minitimewo okt 06, 2010 5:33 pm

Ik wil d'r vriend/aankomend vriendje wel spelen, als je dat goed vindt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Florine
Lid
Lid
Florine


Aantal berichten : 22

Character sheet
Partner: ze heeft iemand nodig die haar helpt met het stoppen met lijnen, iemand die van haar houdt en haar haar zelfvertrouwen kan teruggeven
Leeftijd: 17
Extra: ze vindt zichzelf te dik, dus is aan het lijnen.

(verhaallijn) help me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: (verhaallijn) help me!   (verhaallijn) help me! Icon_minitimewo okt 06, 2010 5:35 pm

@ Chiara, je hoeft geen stukje te typen, hoor.

@ Nick, oké. ik maak dan wel een topic.


Het begint gewoon op school en Chiara en Florine zitten in de aula, want de pauze is net begonnen. Chiara dringt Florine aan wat te gaan eten, maar ze weigert. Chiara besluit er verder geen aandacht meer aan te schenken. Die middag gaan Chiara en Florine naar het centrum, waar ze Nick ontmoet. Hoe ze Nick ontmoet, komen we nog wel op, ik begin eerst maar eens met het topic bij de middelbare school.


Laatst aangepast door Florine op wo okt 06, 2010 5:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Beginner
Beginner
Nick


Aantal berichten : 7

Character sheet
Partner: nee
Leeftijd: 19
Extra: kan gitaar spelen, zingen, piano spelen en op het drumstel kan hij ook aardig spelen

(verhaallijn) help me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: (verhaallijn) help me!   (verhaallijn) help me! Icon_minitimewo okt 06, 2010 5:36 pm

Ok. Is goed.
Zal ik Claire ffve smssen of ze komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Florine
Lid
Lid
Florine


Aantal berichten : 22

Character sheet
Partner: ze heeft iemand nodig die haar helpt met het stoppen met lijnen, iemand die van haar houdt en haar haar zelfvertrouwen kan teruggeven
Leeftijd: 17
Extra: ze vindt zichzelf te dik, dus is aan het lijnen.

(verhaallijn) help me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: (verhaallijn) help me!   (verhaallijn) help me! Icon_minitimewo okt 06, 2010 5:42 pm

Oui doe maar, ik heb topic gemaakt bij de middelbare school. Ik maak er ook eentje bij het centrum, zodat jullie allebei kunnen antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





(verhaallijn) help me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: (verhaallijn) help me!   (verhaallijn) help me! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(verhaallijn) help me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [begin verhaallijn] Help me!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BlueMountain :: Algemeen :: RPG :: Verhaallijnen-
Ga naar: