BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Blue Mountain. Live your life.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 First Day.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mai
Beginner
Beginner
Mai


Aantal berichten : 8

Character sheet
Partner: /
Leeftijd: 7
Extra: Houdt van paardrijden.

First Day. Empty
BerichtOnderwerp: First Day.   First Day. Icon_minitimewo sep 08, 2010 8:15 pm

Mai liep hand in hand met Florine het schoolplein op. Vandaag zat ze voor het eerst in groep 4. Al tijden had ze hiervan gedroomd; rekenen, taal, dictees, geweldig vond Mai het. In groep 3 had ze het allemaal wel gehad, maar dat was makkelijk. Daar kregen ze sommetjes van 6+21=27, en dat was niet wat Mai wilde, zij wilde een uitdaging. Florine zei dat ze daar snel alweer overheen zou groeien, maar Mai betwijfelde het. Zij hield van leren, voor zover zij wist wat het was. De juffrouw stond al bij de deur van het schoolgebouw om iedereen gedacht te zeggen. Floor zei ze tegen Florine, want zo noemde ze haar altijd. Ik wil dat je mee de klas in gaat voegde ze er aan toe. Ze voelde zich altijd veilig als haar grote zus met haar mee ging, maar jammer genoeg kon Florine niet de hele dag blijven, zij moest werken. Ze had nog een weekje vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florine
Lid
Lid
Florine


Aantal berichten : 22

Character sheet
Partner: ze heeft iemand nodig die haar helpt met het stoppen met lijnen, iemand die van haar houdt en haar haar zelfvertrouwen kan teruggeven
Leeftijd: 17
Extra: ze vindt zichzelf te dik, dus is aan het lijnen.

First Day. Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Day.   First Day. Icon_minitimewo sep 08, 2010 8:20 pm

Mai had zich tegen Florine aangedrukt en haar hand stevig vast. Ze vroeg of Florine mee ging de klas in. "tuurlijk" zei Florine. Ze was gek op haar zusje van 7. Al haar vriendinnen waren ook gek op Mai. Ze vonden haar 'schattig'. Florine liep naar de vrouw die bij het gebouw noemde, die waarschijnlijk de zo genoemde 'juf' was. "hallo, dit is mijn kleine zusje Mai, en volgensmij komt ze bij u in de klas" zei Florine. De vrouw knikte en zei Mai en Florine gedag. Ze mompelde in zichzelf dat dit de laatste waren. "volg mij maar naar het klaslokaal" zei ze. en Florine liep achter haar aan, met nog steeds Mai aan haar arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Beginner
Beginner
Mai


Aantal berichten : 8

Character sheet
Partner: /
Leeftijd: 7
Extra: Houdt van paardrijden.

First Day. Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Day.   First Day. Icon_minitimewo sep 08, 2010 8:25 pm

Mai luisterde naar wat Floor en de juf tegen elkaar zeiden en liep ook achter de juf aan. Ze kwamen uit in een klein klaslokaaltje met allemaal stoeltjes en tafeltjes tegen elkaar aangeschoven in groepjes van 4. Op elke tafel stond een naam en Mai zocht haar naam er uit. Daar! "Mai Lautner" stond er op de tafel. Naast haar zat "Emilie Wit" en tegenover haar "Bas de Ruiter". Ze kende ze allemaal wel wat vaag, dus erg vond ze dit groepje niet. Er zat al een meisje aan de tafel schuin tegenover haar. Hoi zei Mai vrolijk tegen het meisje. Ze liep terug naar Florine, die nog met de juf stond te praten en pakte het tasje met haar spulletjes uit haar handen. Ze liep terug naar de tafel en stalde de spulletjes uit op de tafel. Een etui, notitieboekje, pennen, gummetjes, kleurpotloden... Alles was roze, haar lievelingskleur. Ze was een echt meisjes meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audrey
Beginner
Beginner
Audrey


Aantal berichten : 12

Character sheet
Partner: #
Leeftijd: 7
Extra: Zit op ballet, houdt van paardrijden, rijdt soms op het paar dvan haar zus.

First Day. Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Day.   First Day. Icon_minitimedo sep 09, 2010 6:41 pm

jaja ik moet nog een foto, maar dat doe ik een andere keer.

Een meisje van ongeveer Audrey's leeftijd kwam het klaslokaal binnenlopen. Ze hield de hand van een groter meisje, waarschijnlijk haar zus, vast en keek de klas rond. Terwijl het grote meisje met de juf aan het praten was kwam het kleine meisje op haar af, waarschijnlijk was zij Mai, die schuin tegenover haar zat, ze begroette Audrey en Audrey zei hoi terug. Ze keek naar alle spulletjes die met meisje op tafel legde. Pennenbakje, pennen, gummetjes en nog veel meer. Wat had zij veel! Audrey had alleen een pennenbakje, en de pennen voor er in was ze vergeten. Ben jij Mai? vroeg ze aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Beginner
Beginner
Mai


Aantal berichten : 8

Character sheet
Partner: /
Leeftijd: 7
Extra: Houdt van paardrijden.

First Day. Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Day.   First Day. Icon_minitimeza sep 11, 2010 6:11 pm

Mai keek op toen het meisje tegenover haar vroeg of zij Mai was. Ze knikte. Ja. Wie ben jij? vroeg ze terug, want zij wist niet hoe het meisje heette. Ze had haar eigenlijk nog nooit gezien op school, terwijl ze in de pauzes eigenlijk wel met iedereen uit haar jaar om ging. Emilie en Bas, degene die naast haar zat was net aangekomen en degene die tegenover haar zat, had al zijn spulletjes al uitgestald. Mai lachte vriendelijk naar hem en richtte zich daarna weer op het andere meisje. Ik heb je eigenlijk nog nooit gezien op school, kan dat kloppen? vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audrey
Beginner
Beginner
Audrey


Aantal berichten : 12

Character sheet
Partner: #
Leeftijd: 7
Extra: Zit op ballet, houdt van paardrijden, rijdt soms op het paar dvan haar zus.

First Day. Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Day.   First Day. Icon_minitimezo sep 12, 2010 6:22 pm

Ja dat klopt zei Audrey verlegen. Ik ben net op deze school gekomen. Ik zat eerst aan de andere kant van Blue Mountain op school. Ze keek naar Mai. Ik ben Audrey. Is degene bij de deur die met juf praat jouw zus? vroeg ze nieuwsgierig. De juf liep de klas weer in en begon de dag. Hallo allemaal zei ze, waarna iedereen 'hallo' terug antwoordden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Beginner
Beginner
Mai


Aantal berichten : 8

Character sheet
Partner: /
Leeftijd: 7
Extra: Houdt van paardrijden.

First Day. Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Day.   First Day. Icon_minitimewo sep 29, 2010 7:41 pm

Mai keek op toen de juf de klas binnenkwam en begon met de les. Ze worp haar blik op de deur, maar helaas, Florine was alweer weg. Ze keek nog even naar Audrey en glimlachte. Alle mensen uit haar groepje zaten er al en ze moesten een opdracht met z'n vieren doen. Van iedereen moest ze opschrijven wat zijn of haar naam, hobby was, of diegen huisdieren had of niet en nog meer van dat soort dingen. De opdracht was om elkaar beter te leren kennen. Aan het eind van het half uur waarin ze dit hadden gedaan moest er telkens iemand voor de klas komen en een briefje trekken, en diegenen beschrijven. Zij trok het broefje van Audrey! Wat een toeval! Ze keek naa r Audrey, glimlachte en begon haar verhaal. Ik vertel over Audrey Moore, ze zit daar....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





First Day. Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Day.   First Day. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
First Day.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BlueMountain :: South Hill :: Scholen :: Basisschool-
Ga naar: