BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Blue Mountain. Live your life.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Chiara?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Chiara? Empty
BerichtOnderwerp: Chiara?   Chiara? Icon_minitimevr aug 27, 2010 3:58 pm

Eindelijk ging de bel. Alle lessen van deze week waren afgelopen en nu hadden ze een 3-daagsweekend. De derde dag hadden de leraren vergaderingen, dus konden de leerlingen lekker thuisblijven. Jesse pakte snel zijn spullen in, zei de mensen die altijd nog even bleven hangen gedag en liep naar zijn kluisje, nummer 112. Hij deed het sleuteltje in het sleutelgat en draaide hem handig om, dat was wel eens anders geweest. De eerste dag dat hij hier was, had hij de sleutel er verkeerd om in gestoken, zodat hij helemaal vast zat. Toen de sleutel eindelijk los ging, schoot zijn arm naar achter tegen een meisje, Chiara, aan. Hij schaamt zich nog steeds voor die actie, maar daardoor is hij wel in contact met haar gekomen. Chiara was er nog niet. Op dat moment kreeg Jesse een smsje. Ik kom iets later. Leraar wil me spreken. xxx stond er in, en het was van Chiara. Chiara zei al dat ze niet de liefste was tegen leraren, dus erg veel verbaasde het hem niet. Hij stuurde snel een smsje terug. Is goed, ik wacht bij de kluisjes. xxx. Iets later kwam Chiara aanlopen en even kreeg hij een raar gevoel door zich heen, maar hij negerde het. Heee! riep hij naar Chiara. Wat had je dit keer fout gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Chiara? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chiara?   Chiara? Icon_minitimevr aug 27, 2010 4:09 pm

Snel liep Chiara het lokaal uit. Hoe durfde hij! Wat een stomme #%$*@! Vanuit de verte zag ze Jesse al staan en snel sloeg ze haar gezicht neer. Waarom durfde ze bij hem nou niks te doen? Meestal was ze een ongelooflijke flirt, maar als ze het nodig had, was het verdwenen. Heei begroette ze hem terug en ze gaf hem een knuffel. Alles. Ik doe bij hem alles fout, altijd. Kan ik er wat aan doen dat ik slecht ben ik wiskunde? Nee!. Ze haalde even rustig adem. Vanmiddag zouden Jesse en Chiara wiskunde gaan oefenen bij Chiara thuis. Chiara was barslecht in wiskunde, dus ze had Jesse gevraagd of hij haar wilde helpen. Hij zat desnoods een klas hoger, dus had deze stof al gehad. Nja, zullen we dan maar gaan?

-Tralala, nous avons a ma maison. of whatever-
-dit was wel echt een heeel nuttig topic-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chiara?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chiara, I have to tell you something.
» Meet Chiara
» [Gezocht] Zusje Chiara
» [Gezocht] vriendin Chiara

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BlueMountain :: South Hill :: Scholen :: Middelbare school-
Ga naar: