BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Blue Mountain. Live your life.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 New Friend.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jake
Beginner
Beginner
Jake


Aantal berichten : 16

Character sheet
Partner: geen.
Leeftijd: 21
Extra: Speelt in films. Studeert.

New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: New Friend.   New Friend. Icon_minitimevr aug 27, 2010 11:36 am

Jesse en Jake xd

Het was rond 12 uur en Jake stond in het midden van de kroeg met een aantal onbekende mensen die hij net had ontmoet. Van de helft was hij alweer de naam vergeten. Dit waren ook geen echte vrienden. Die had hij eigenlijk niet echt. De meeste waren gewoon mensen waar hij mee omging. Maar iemand waarmee hij soms gewoon even kon 'chillen'. Jake liep naar de bar om nog een biertje te halen. De barman kende hem al, hij was hier zo vaak. Hier is je biertje, Jake zei de barman tegen hem. Jake knikte vriendelijk. Hij draaide zich om en ging op de barkruk zitten om rond te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Friend.   New Friend. Icon_minitimevr aug 27, 2010 11:47 am

Vol adrenaline kwam Jesse het café binnen. Hij had afgesproken met wat mensen die hij op school had ontmoet. Chiara kon niet komen, en eigenlijk vond hij dat wel jammer. Hij zag haar wel zitten. Hij liep naar de bar om alvast wat drinken te bestellen. 1 biertje, graag! zei hij tegen de barman. Of eigenlijk schreeuwde hij het meer. Hij ging op de barkruk zitten en keek om zich heen. Naast hem zat een jongen met zwart haar. Hi zei Jesse tegen hem om maar een beetje contact te leggen. Alleen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Beginner
Beginner
Jake


Aantal berichten : 16

Character sheet
Partner: geen.
Leeftijd: 21
Extra: Speelt in films. Studeert.

New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Friend.   New Friend. Icon_minitimevr aug 27, 2010 12:13 pm

Hee antwoordde Jake terug. Ja, zo zou je het kunnen noemen. Ik ben gewoon met wat mensen die ik ken. Die dronke mensen bij de pooltafel zei hij terwijl hij wees naar het groepje. Ik blijf liever nuchter zei hij lachend. En jij? Ook alleen? vragend keek Jake naar de jongen en hij nam nog een slok van zijn biertje. Hij keek de kroeg rond en zijn blik bleef weer hangen bij het dronken groepje. Waren dát de mensen waarmee hij omging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Friend.   New Friend. Icon_minitimevr aug 27, 2010 12:18 pm

Liever nuchter, ja zei Jesse lachend terug. Hij kreeg een smsje: Die sukkel is in de sloot gereden met 'ze fiets. we komen niet meer. stond er in. Teleurgesteld stopte Jesse zijn mobieltje weer terug. ik zou met wat mensen van school gaan, maar de ene is net met z'n fiets in de sloot gereden, dus die komen niet meer. beantwoordde Jesse zijn vraag Helemaal alleen, dus, ik ben trouwens Jesse. Jesse volgde de blik van de jongen die bleef hangen bij het groepje bij de pooltafel. Waar ken je ze van? vroeg hij aan de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Beginner
Beginner
Jake


Aantal berichten : 16

Character sheet
Partner: geen.
Leeftijd: 21
Extra: Speelt in films. Studeert.

New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Friend.   New Friend. Icon_minitimevr aug 27, 2010 12:22 pm

Jake stelde Jake zichzelf voor aan de jongen, die dus Jesse bleek te heten. Ik ben ze ooit bij het uitgaan tegengekomen. Ze zijn leuk tot ze allemaal een meisje op het oog hebben en het rond 12 uur is. Dan zijn ze dronken en kan ik ze straks weer naar huis slepen. Zei hij tegen Jesse, die nog steeds naar het groepje keek. Jij nog iemand op het oog? Want dan ben ik weg, hoor! zei hij lachend tegen Jesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Friend.   New Friend. Icon_minitimevr aug 27, 2010 12:26 pm

Lekker dan, zulke vrienden. zei Jesse tegen Jake, als antwoord op het verhaal van Jake over de jongens. Waarom blijf je dan nog? Ik zou 'm al lang gesmeerd hebben... Hij keek even naar een jongen en een meisje die op het midden van de dansvloer stonden te zoenen. Hij werd uit zijn gedachten gesleurd toen Jake vroeg of hij nog een meisje op het oog had. Hier in de kroeg, nee. Daarbuiten, denk het. Hij vond het altijd ongemakkelijk om daar over te praten met andere jongens, welk meisje hij leuk vond. En jij? zei hij plagend terug. nog niemand veroverd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Beginner
Beginner
Jake


Aantal berichten : 16

Character sheet
Partner: geen.
Leeftijd: 21
Extra: Speelt in films. Studeert.

New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Friend.   New Friend. Icon_minitimevr aug 27, 2010 12:37 pm

Waarom blijf ik dan nog? vroeg Jake zichzelf af. Ik weet niet waarom ik blijf, het is gewoon een soort van gewoonte geworden om ze naar huis te slepen. dus, er ís wel een meisje, hé? zei hij plagend. Hij zag dat Jesse het niet prettig vond om over dat soort dingen te praten met jongens. Ik stop met meisjes in de kroeg. Het is toch voor een avond en heel soms nog een dagje. Maar echt serieus is het nooit. antwoordde hij. Het klopte wat hij zei. Hij wilde niks te maken hebben met meisjes in de kroeg. Meestal was het toch dat ze alleen maar een avondje een jongen wilden, en de volgende dag hoor je niks meer van ze. Hij hield van meiden die dat niet deden. Op dat moment kwam een vriend van Jake naar hem toe. Jakeey, we gaan gozer zei hij tegen Jake. Jake stond op en draaide zich om naar Jesse.Sorry, mijn plicht roept. Ik spreek je nog wel! zei hij tegen hem, draaide zich om en liep de kroeg uit, met de horde dronken mensen achter zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





New Friend. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Friend.   New Friend. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New Friend.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BlueMountain :: East Hill :: het Café-
Ga naar: