BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Blue Mountain. Live your life.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Back to school

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:08 pm

Na de lange zomervakantie was het dan weer zo ver. Jesse moest naar school. Hij en zijn ouders waren net verhuisd naar deze grote streek, die ook wel Blue Mountain werd genoemd. Jesse woonde in een normaal huis aan de waterlaan in de woonwijk van het zouden van BM, ook wel South Hill genoemd. Omdat Jesse hier net was komen wonen, had hij nog niet echt vrienden. Hij was wel wat mensen tegen gekomen die hem aardig leken, maar echt vrienden? Nee, die had hij nog niet. Hallo, ik ben hier nieuw, ik moest een kluissleutel ophalen bij u..?, zei Jesse tegen de man die waarschijnlijk de congiërge was. De congiërge gaf hem de sleutel. 112, was zijn kluisnummer. Na een tijdje zoeken had hij dan eindelijk zijn kluis gevonden. Het waren van die enorme kluisjes, zoals ze die op Amerikaanse High Schools ook hebben. Jesse deed zijn sleutel in het sleutelgat en probeerde hem om te draaien dat lukte niet, dus probeerde Jesse de sleutel er weer uit te halen, omdat hij hem er verkeerd om ingestopt had. Hij trok aan de sleutel en toen die eindelijk los kwam, schoot zijn elleboog naar achter, tegen iemand aan. Geschrokken draaide hij zich om. Shit, sorry mijn arm schoot uit, gaat het?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:16 pm

Nou, goede openingszin zei Chiara terwijl ze met haar hand naar haar voorhoofd greep. Ze wreef er even over en kwam er toen achter dat dat nog wel eens een bult kon gaan worden. Ja, het gaat wel zei ze als antwoord op zijn vraag en ze liep door naar haar kluisje. Nummer 111. Ze vond het zo'n mooi getal. Ze stopte het sleuteltje in het sleutelgat en deed de deur open. Het kleine spiegeltje viel van het kastje af, maar ze har het niet door. Snel zocht Chiara de goede boeken uit en stopte ze in haar tas. Toen ze omhoog kwam stootte ze haar hoofd tegen de kluisdeur aan. Shit! F*ck! Shiterdeshit! Ook dat nog! zei ze vloekend terwijl ze met haar ene hand haar voorhoofd vast hield en met haar andere hand het kluisje dicht probeerde te doen, wat voor geen meter lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:21 pm

Snel pakte Jesse het spiegeltje wat zojuist op de grond was gevallen op en gaf het aan het meisje, die nog steeds met een pijnlijk gezicht over haar voorhoofd wreef. Dit was, ehh, gevallen zei hij. Hij schaamde zich nog steeds voor zijn actie van net. Nu het meisje zich nog een tweede keer had gestoten was haar voorhoofd helemaal rood geworden. Eh, misschien is het handig om wat ijs op je voorhoofd te doen, dan zwelt het niet op zei Jesse tegen haar. Snel pakte hij zijn boeken uit zijn kluisje, dat hij zojuist open had gekregen. Ik loop wel even mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:28 pm

Chiara pakte het spiegeltje aan en stopte het nog snel even in haar kluisje. Ja, misschien wel handig, wat ijs erop zei ze als antwoord. en samen liepen ze naar de conciërge. Ze bestudeerde de jongen eens goed. Ze had hem hier nog nooit gezien, waarschijnlijk was hij nieuw. Hij was knap en hij had blond haar. Chiara schatte hem een jaar of 17/18, dus waarschijnlijk zat hij niet in hetzelfde jaar. Dit was de eerste dag in de 5e klas van het gymnasium voor haar. De 4e had ze maar net gehaald, dus nu zou ze echt haar best moeten doen. Gelukkig had ze al één van de klassieke talen, Latijn en oud-Grieks, mogen laten vallen. Latijn lag haar veel meer dan Grieks. Grieks was een hel. Een hel van onvoldoendes. Chiara speelde een beetje met het kettingetje aan haar hals met de letter C. Dat deed ze eigenlijk altijd als ze nerveus was.


Laatst aangepast door Chiara op vr aug 27, 2010 10:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:37 pm

Terwijl ze naast elkaar liepen bestudeerde het meisje Jesse, dat was niet onopgemerkt. Na een lange wandeling door de stilte, want de lessen waren al begonnen, kwamen ze aan bij de congiërge. Sorry meneer, ik heb wat ijs nodig voor haar, ik stootte per ongeluk tegen haar aan en daar heeft ze wat last van zei hij tegen de man achter de balie. Loop maar mee gaf hij als chagerijnig antwoord. Hij gaf het ijs aan Jesse, en die legde het voorzichtig op het voorhoofd van het meisje. Nu kon hij haar eens bestuderen. Ze had bruin haar, heel mooie bruine ogen en om haar hals droeg ze een kettingetje met de letter C. Welke klas zitten jullie? Dan geef ik door dat jullie iets later komen. G6D gaf Jesse als antwoord. De G sloeg op Gymnasium, de 6 op 6e klas. Vragend keek hij naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:42 pm

G5B zei Chiara snel tegen de congiërge. Hij deed dus ook Gymnasium en zoals ze al verwacht had, zat hij een klas hoger. Ze wilde het ijs nog wat meer tegen haar voorhoofd aandrukken, dus gleed haar hand naar het ijsblok in een theedoek gewikkeld. Daar ontmoette ze de handen van de jongen en snel trok ze de hare terug. Ze voelde dat ze bloosde. Waarom moest ze nou altijd blozen. Ze zaten nu helemaal alleen in het kamertje en het was erg stil. Ze keek op. De jongen was veel dichterbij dan ze verwacht had. Zijn ogen waren een beetje blauwgrijs. ik moet iets zeggen dacht Chiara bij zichzelf. Ik ben trouwens Chiara. Chiara Moore.


Laatst aangepast door Chiara op vr aug 27, 2010 10:42 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:48 pm

Zijn vingers ontmoette die van het meisje toen zij het ijs ook vast wilde pakken. Snel had ze haar hand weer teruggetrokken en haar blik neergeslagen. Ze bloosde. Dat vond Jesse eigenlijk altijd wel leuk om te zien, hoe een meisje bloosde. Ze keek Jesse aan en schrok lichtelijk van hoe dichtbij hij eigenlijk zat. Ze stelde zich voor als Chiara. Chiara herhaalde hij haar naam in zijn hoofd. Mooie naam zei hij terwijl hij haar een lieve glimlach schonk. Ik ben Jesse Smith, 17 jaar. Waarom hij zijn leeftijd erbij zij wist hij eigenlijk niet, het kwam gewoon uit zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimedo aug 26, 2010 8:52 pm

Chiara kreeg het warm van binnen toen hij haar die glimlach schonk. Er ontsnapte een kleine glimlach en snel sloeg ze haar hoofd neer. De jongen stelde zich voor als Jesse Smith, 17 jaar. Dat 17 jaar erachter geplakt maakte hem grappig voor een eerste indruk. 16 jaar. Zei ze daarop.Dat ijs mag er wel weer af zei Chiara, terwijl ze het ijs van haar voorhoofd afhaalde(?). Klopt het dat je hier nieuw bent? Ik heb je namelijk nog nooit gezien vroeg Chiara vriendelijk terwijl ze het ijs weglegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimevr aug 27, 2010 10:24 am

Een kleine glimlach verscheen op het gezicht van Chiara. 16 jaar, was haar leeftijd, zoals hij eigenlijk al verwacht had. Chiara haalde het ijs van haar hoofd af en legde het weg terwijl ze vroeg of Jesse hier nieuw was. Ja, ik ben hier net komen wonen. Aan de waterlaan, ken je dat? vroeg hij terwijl hij ook op stond. De congiërge kwam terug het kamertje binnen en zei met een chagerijnig gezicht: Het was goed dat jullie wat later kwamen, maar nu moeten jullie echt gaan.

Net wakker is slecht voor de inspiratie.. tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimevr aug 27, 2010 10:49 am

De congiërge zei met een chagerijnig gezicht dat ze nu echt moesten gaan, dus stond Chiara op en liep naar de deur. Ze keek achterom of Jesse ook mee liep. Samen liepen ze de deur uit die daarna met een harde klap dicht viel. KIJK TOCH EENS UI! schreeuwde de congiërge. Chiara krimpte in elkaar Sorry zei ze zacht. Toen ze wat verder waren durfde Chiara eindelijk weer normaal te praten. Jezus, die heeft een lekker humeurtje vandaag, normaal is hij nooit zo!. De deur van haar lokaal kwam dichterbij. Hier moet ik in...

-Haha, echt hé? Moet je maar niet zo laat gaan slapen xd Heb ik je wakker gesms't?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimevr aug 27, 2010 10:55 am

(kijk toch eens ui? xd nee, ik was al wakker)

Ja, best wel chagerijnig. Goede eerste indruk. zei hij tegen Chiara. Hier moet ik in zei Chiara terwijl ze voor de deur van een klaslokaal bleef stilstaan. Zwijgend stonden ze tegenover elkaar. Nu of nooit, Jesse, sprak hij zichzelf toe. Zou ik misschien je nummer mogen? vroeg hij met zijn blik op de grond gericht. Dit vond hij altijd het vreselijkste als hij een leuk meisje ontmoette, het nummer vragen. Misschien was het wat te snel gevraagd, maar anders zou het wel weer zijn dat hij haar nooit meer sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimevr aug 27, 2010 11:07 am

Jesse had zijn blik op de grond gericht en hij zag er lief uit zo. Een vreemd gevoel ging door Chiara heen. Ja, natuurlijk... zei Chiara nog een beetje verward van deze plotselinge vraag. Geef me je mobiel maar, dan zet ik hem er wel even in..Als jij dan jouw nummer even in de mijne kan zetten... zei Chiara terwijl ze haar mobiel uit haar broekzak probeerde te halen. Ze gaf haar mobiel aan Jesse en voegde haar nummer toe in de zijne. Toen ze klaar was gaf ze hem weer terug, en wachtte ze tot hij klaar was, daarna liep ze de klas binnen. Binnen keek iedereen naar haar. Ze draaide haar hoofd nog één keer om en lachte nog eventjes naar Jesse daarna liep ze naar haar plaats naast haar vriendin, die gelijk begon te praten over wie die knappe jongen was, hoe oud hij was, welke klas hij zat en nog meer irritante dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimevr aug 27, 2010 11:18 am

Snel zette hij zijn nummer in Chiara's mobiel en gaf hem daarna terug. Chiara liep de klas binnen, en gaf hem nog één blik. Jesse liep door naar zijn lokaal, wat natuurlijk moeilijk te vinden was. Toen hij die eindelijk had gevonden haalde hij eens diep adem. Dit was weer een nieuwe klas. Dit keer zijn wiskunde klas. Hij deed de deur open en liep naar binnen. Een aantal mensen, waaronder de leraar keek hem aan. De leraar kwam op hem af. Jij moet Jesse zijn, ga maar daar zitten en hij wees een tafel achteraan aan.

-tnx for making me Mod Very Happy Maar wat nu, want de love story tussen Chiara en Jesse moet wel vorotgezet worden xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimevr aug 27, 2010 11:20 am

Kweetniet, maar ik heb misschien ideetje voor een vriend van jou. Jake (: Die is ook van mij. Ik ga wel even op hem, en open een topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
Admin
Admin
Jesse


Aantal berichten : 42

Character sheet
Partner: Am i in love?
Leeftijd: 17
Extra: Speelt gitaar, kan goed acteren.

Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitimevr aug 27, 2010 11:21 am

Is goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Back to school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to school   Back to school Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Back to school
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BlueMountain :: South Hill :: Scholen :: Middelbare school-
Ga naar: