BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Blue Mountain. Live your life.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Voorbeeld sollicitatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Voorbeeld sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Voorbeeld sollicitatie   Voorbeeld sollicitatie Icon_minitimedo aug 26, 2010 1:51 pm

Dit is een voorbeeld, dus Chiara solliciteert niet echt!

Zenuwachtig liep Chiara het grote gebouw binnen. Zometeen zou ze gaan solliciteren en natuurlijk hoopte ze dat ze aangenomen zou worden. Ze liep naar de balie. Hallo, ik ben Chiara en ik heb nu een sollicitatie. De vrouw keek haar vriendelijk aan en keek toen weer terug naar de computer. Chiara Moore? vroeg ze met haar blik nog half op de computer gericht. Chiara knikte en de vrouw zei dat ze mocht gaan zitten. Snel checkte Chiara nog even of ze alles bij haar had. Even later kwam er een vrouw naar haar toe. Chiara Moore?. Ja, dat ben ik zei Chiara terwijl ze opstond om de vrouw een hand te geven. De vrouw was wat ouder. volg mij zei ze chagerijnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollicitatie
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 2

Voorbeeld sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld sollicitatie   Voorbeeld sollicitatie Icon_minitimedo aug 26, 2010 1:56 pm

Chiara Moore liep achter haar aan. Erg blij was ze niet met deze sollicitatie. Het was vandaag hartstikke druk op het werk dus deze tijd had ze beter kunnen besteden aan andere dingen, zoals eindelijk die verdraaide computer te laten repareren of misschien uitzoeken waarom het internet het telkens weer niet deed. Maar nee hoor, natuurlijk moest er weer zo'n mens komen die haar tijd komt verdoen met rare verhalen over school en universiteiten. Ze deed de deur open en liet Chiara binnen. Dus, mevrouw Moore begon ze tegen Chiara. Altijd maar dat beleefd zijn. Laten we maar beginnen met de sollicitatie. Ik zou eerst graag even de papieren willen zien die u bij u heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Voorbeeld sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld sollicitatie   Voorbeeld sollicitatie Icon_minitimedo aug 26, 2010 2:00 pm

De vrouw leek niet erg blij met haar komst, dus Chiara besloot het maar gewoon over haar heen te laten komen en zo weinig mogelijk te zeggen. natuurlijk zei Chiara en ze gaf de papieren aan de vrouw. U mag me trouwens gewoon Chiara noemen, hoor zei ze en meteen had ze er spijt van. De vrouw was al zo chagerijnig. De vrouw bekeek haar papieren zorgvuldig en soms ontsnapte er een knikje. Ze keek naar een geel papiertje. Die is van de universiteit. Ik heb economie gestudeerd, dus daarom solliciteer ik om de financiën bij te houden enzo. nog nooit had Chiara met zulke woorden gepraat, maar opeens kwamen ze zomaar uit haar mond rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollicitatie
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 2

Voorbeeld sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld sollicitatie   Voorbeeld sollicitatie Icon_minitimedo aug 26, 2010 2:07 pm

Ze keek Chiara verbaasd aan. Dat deze zinnen uit dit meisje kwamen verbaasde haar echt. Ze had er echt verstand van. Je papieren zijn goed zei ze en ze meende het. Je studie heb je goed afgerond, je bent nooit blijven zitten en hebt VWO gedaan. nog één keer keek ze naar de papieren en daarna gaf ze ze terug aan Chiara. Ik zal in overleg gaan. Het kan zijn dat je voor nog een sollicitatie wordt uitgenodigd, maar je hoort nog van ons. ze stond op en liep naar de deur om die voor Chiara te openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

Voorbeeld sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld sollicitatie   Voorbeeld sollicitatie Icon_minitimedo aug 26, 2010 2:10 pm

Chiara stond op en bedankte de vrouw. Ze had haar eerste sollicitatie er alweer opzitten en ze 'zou nog van ze horen'. Dat is toch geweldig? Bijna huppelend liep Chiara door de gangen. Een paar keer botste ze tegen iemand op die haar dan boos aankeek, maar haar kon het niks schelen. Dit was de perfecte dag. Zelf toen Chiara de grote glazen deuren uitliep en er een stortbui was, liep ze gewoon door en liet een taxi stoppen.


-EINDE-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorbeeld sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeeld sollicitatie   Voorbeeld sollicitatie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorbeeld sollicitatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BlueMountain :: South Hill :: Zakencentrum-
Ga naar: