BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Als je inlogt/registreerd, kan je de rest van de site zien.
Dit is zo, om de privacy van de leden te schenden.

het BM-team.
BlueMountain
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Blue Mountain. Live your life.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 springles.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Samantha
Lid
Lid
Samantha


Aantal berichten : 28

Character sheet
Partner: ~
Leeftijd: 20
Extra: kan goed dansen, studeert.

springles. Empty
BerichtOnderwerp: springles.   springles. Icon_minitimevr aug 27, 2010 2:31 pm

Samantha liep over de manege naar haar paard Diary toe. Diary was een mooie friese merrie. Sam had haar nog maar net en ze wilde eens een lesje springen gaan doen. Om 3 uur had ze een les afgesproken bij haar favoriete instructeur. Ze poetste Diary eerst tot ze helemaal schoon was en daarna zadelde ze het paard op. Samen met Diary liep Sam naar de springbak toe waar de hindernissen al stonden. Ze singelde Diary nog een gaatje aan en stapte op. Eindelijk kwam de instructeur. Diary was al losgereden, dus ze konden meteen beginnen. Eerst begonnen ze met een kruisje, daarna een steiltje. Na een paar keer die sprongetjes te hebben gedaan, probeerde ze een lage oxer. Met gemak sprong Diary er over heen, ze was echt een geweldig paard!

Chiara: Volgende keer graag met hoofdletters en leestekens posten


Laatst aangepast door Chiara op vr aug 27, 2010 2:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

springles. Empty
BerichtOnderwerp: Re: springles.   springles. Icon_minitimevr aug 27, 2010 8:18 pm

Vol blijdschap fietste Chiara naar de manege. Eindelijk zou ze Shadow weer zien. Het was de laatste dagen zo druk geweest met school. Chiara parkeerde haar fiets in de daarvoor bestemde fietsenstalling en liep door de kantine naar de stallen. Haaai begroette ze een aantal meisjes die bezig was hun paarden op te zadelen. Ze liep door naar de stal waarin Shadow stond. Ze poetste haar, zadelde haar op en nam haar mee naar de bak. Die was tot haar teleurstelling bezet. Er was iemand bezig met een fries paard. Ze kende het meisje wel qua uiterlijk, niet qua naam. Het spijt me, kan ik misschien hier ook even rijden? De buitenbak is ook bezet vroeg ze aan de instructeur. Die knikte, dus Chiara liep de bak in. Ze begroette het meisje op het friese paard en stapte op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha
Lid
Lid
Samantha


Aantal berichten : 28

Character sheet
Partner: ~
Leeftijd: 20
Extra: kan goed dansen, studeert.

springles. Empty
BerichtOnderwerp: Re: springles.   springles. Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:47 pm

Samantha begroette het meisje terug en ging weer verder met de les. Soms keek ze even naar het meisje en haar paard. Het paard had ze wel vaker zien staan, ze stond een aantal stallen verder. Het meisje had Sam alleen nog nooit gezien. Shadow, zo heette het paard, was een mooie haflinger(gekeken bij te koop Smile ). Altijd als Samantha er lang liep, aaide ze de merrie even. De instructeur liep even de bak uit en Sam moest Diary uitstappen. Hoe lang heb je Shadow al? vroeg ze aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara
Admin
Admin
Chiara


Aantal berichten : 63

Character sheet
Partner: Jesse, I like you the most of all. You are my sunshine (my only sunshine)
Leeftijd: 16.
Extra: Chiara kan erg goed zingen, alleen heeft ze het zelf niet door. Ze heeft een eigen paard, Shadow en ze woont in de rijke buurt van BM.

springles. Empty
BerichtOnderwerp: Re: springles.   springles. Icon_minitimezo aug 29, 2010 2:56 pm

Het meisje kwam haar bekend voor, ze had haar hier wel een aantal keer gezien. Het paard herkende Chiara in ieder geval wel. Het was een Friese merrie(gheghe, ik ook xd) en ze heette Diary. Chiara herinnerde zich vaag dat de instructeur haar Sam ofzo noemde. Sam kwam naar haar toe en vroeg of ze Shadow al lang had. Ja, al een tijdje. Jij hebt Diary toch ook al lang? vroeg ze aan Sam. Ik ben trouwens Chiara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha
Lid
Lid
Samantha


Aantal berichten : 28

Character sheet
Partner: ~
Leeftijd: 20
Extra: kan goed dansen, studeert.

springles. Empty
BerichtOnderwerp: Re: springles.   springles. Icon_minitimezo aug 29, 2010 3:00 pm

Ze vroeg aan Sam of ze Diary ook al lang had. Een tijdje. Eerst verzorgde ik haar gewoon, maar haar eigenaar wilde haar verkopen, dus had ik haar verkocht legde Sam uit. Het meisje knikte en stelde zich voor als Chiara. Die naam kwam Sam vaag bekend voor. Ik ben Samantha, maar eigenlijk noemt iedereen mij Sam, dus dat mag jij ook doen zei ze lachend. De instructeur kwam terug om te zeggen dat de bak straks gebruikt zou moeten worden. Sam stuurde Diary naar het midden en liep naar de stal, waar ze Diary afzadelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





springles. Empty
BerichtOnderwerp: Re: springles.   springles. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
springles.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BlueMountain :: North Hill :: de Manege-
Ga naar: